Nová legislativa a úprava taxametru

Vydáno: 11.11.2013

Vlastníte taxametr schválený před 30.10.2006, který při poklesu napájení neukládá data (”nulítko”) ?

Víte, že ČMI od 2.2.2014 neověří taxametr, který by nevyhovoval požadavkům Opatření obecné povahy (OOP) vydané ČMI?

Pro více informací klikněte zde.

Vratislav Hromek



Co uděláme pro svoji bezpečnost?

Vydáno: 14.8.2013

Vážení kolegové, vážené kolegyně. Možná jste si všimli, že se v Taxi newsletteru neobjevují články spadající do kategorie černé kroniky. Ano. Od samého začátku, kdy jsem vám začal posílat odkazy na zajímavé články, vždy jsem se řídil jedním pravidlem. Nezařazovat striktně tyto články.

Vražda Hanky Machové mě donutila toto pravidlo porušit. Pojďme prosím vás popřemýšlet, co bychom mohli udělat pro naši bezpečnost. Aby k takovým hrůzám nedocházelo. Pomohou nám kamerové systémy, panická tlačítka, elektrické sedačky nebo různé druhy zbraní? Co může takového zmetka donutit, aby přehodnotil svoje zvrácené, choré myšlení? Pomohou nám redaktoři v médiích?

Přestanou konečně psát nesmysly o nepřiměřené obraně a trestech za ni? Tímto potažmo nahrávat všem agresorům?

Pojďme si postupně odpovídat na tyto otázky a začněme jednat. Takhle to přeci dál nejde. Jaké bezpečnostní prvky jsme schopni použít? Kolik peněz jsme schopni a ochotni investovat do své bezpečnosti a bezpečnosti svých řidičů?

Vratislav Hromek

Jak řešit stížnosti a zároveň zvýšit loajalitu zákazníka?

Vydáno: 27.6.2012

Jistě poznáváte ten příjemný, hřejivý pocit, kdy po skončení služby si můžete říct. Byla to pěkná honička. Ale všechno se zvládlo, zákazníci dostali perfektní službu a péči a navíc se vydělala nějaká koruna.

Může se ovšem stát, že vinou nedorozumění, stresu a různých jiných okolností zákazník není Spokojený. Pokud zákazník odejde ke konkurenci a bude si stěžovat tam, zákazníka jste ztratili. Pokud Vás zákazník má rád a chtěl by Vaši taxi službu používat nadále, bude si stěžovat u Vás. Vy v tuto chvíli máte jedinečnou příležitost stížnost vyřešit a zachovat zákazníkovu náklonnost k Vám.


Klikněte na odkaz: „ 8 kroků – pomocí kterých zvýšíte loajalitu svých zákazníků.“
Zde se dozvíte jednoduchý postup, jak řešit stížnosti a negativní podněty svých klientů.

Budeme rádi, když nám napíšete Vaše zkušenosti s řešením stížností v coments nebo e-mailem. Nebo stránku jen olajkujte.

Vratislav Hromek